ČSOB Pojišťovna
Ing. Mgr. Petr Kleiner, ředitel odboru marketingu
„S firmou MR THINK úspěšně spolupracujeme již dlouhodobě. Poradenství, které nám poskytuje, nám totiž přináší nemalé úspory času a peněz, ale hlavně jejich efektivní využití. Výzkumné informace, se kterými nyní pracujeme, jsou totiž ušité přímo na míru naší pojišťovny. Navíc se nemusíme, a ani nemůžeme, zabývat všemi technikami a agenturami, které v ČR působí, a tak než abychom museli briefovat a vybírat agentury a dlouze s nimi vyjednávat o našich potřebách, přenecháváme tyto činnosti firmě MR THINK. Ušetřený čas pak můžeme věnovat implementaci výsledků výzkumu do našich strategických cílů.“
Budějovický Budvar
Ing. Daniel Jírovec, ředitel marketingu
„Budějovický Budvar s MRTHINK dlouhodobě spolupracuje již od samotného vzniku agentury. Díky bohatým zkušenostem a znalostem v oblasti výzkumů a marketingových analýz nám MR THINK především umožňuje lépe a rychleji se orientovat na trhu výzkumných agentur a v nabídkách řešení našich požadavků v této oblasti. To nám šetří nejenom čas, ale také nemalé finanční náklady. S úrovní služeb a profesionálním a flexibilním přístupem, které MR THINK poskytuje, jsme spokojeni.“
Air Products
Ing. Sylva Hándlová, ředitelka oddělení marketingu
„Společnost MR.THINK nám pomohla se získáváním dlouhodobě kvalitních výstupů telemarketingových agentur a call center, s nimiž jsme měli do té doby problémy. Zadání zakázek pro telemarketingové agentury/call centra a jejich následné vyhodnocení jsme nechali plně na firmě MR THINK. To pro nás bylo velkým plusem, protože de facto každá agentura má odlišně nastavenou strukturu nabídek a jejich přesné srovnání je obtížné. Nezajímavé nebylo ani srovnáni nabídek našich stávajících dodavatelů tak, aby naše následná interní práce s daty byla co nejefektivnější. MR THINK nám díky dlouhodobé spolupráci pomohla pojmenovat jednotlivé chyby jak ze strany agentur, tak naše interní chyby a postupně se je odbourávat.“